نم چیست؟ | ارز دیجیتال NEM

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

نم چیست؟ | ارز دیجیتال NEM
بازديد : 1677

 

بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر پس از بیت کوین، مانند لایت کوین و بیت کوین کش، از تغییراتی در کدها و پروتکل بیت کوین به وجود آمده‌اند. اما در مورد نم اینگونه نیست. کدهای بلاک چین نم به صورت ۱۰۰ درصدی اختصاصی هستند.

نم یک تفاوت بزرگ دیگر با رقبایش دارد و آن این است که این شبکه از یک سیستم اجماع جدید به نام اثبات اهمیت (POI) بهره می‌برد. این الگوریتم شباهت‌های زیادی با اثبات سهام دارد اما از آن موثرتر است. با استفاده از الگوریتم اثبات اهمیت در شبکه نم شاهد تراکنش‌های سریع، کارمزدهای ناچیز، عدم هدررفت انرژی و شفافیت ۱۰۰ درصد هستیم.

نئو چیست؟ | (NEO) همه چیز درباره نئو
بازديد : 1318

 

اگر علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال باشید، حتما باید با نئو، این ارز دیجیتال فوق العاده آشنا شوید. نام نئو قبلا انت شیرز بود و حالا با عنوان اتریوم چینی هم از آن یاد می‌شود. نئو شباهت‌های زیادی به اتریوم دارد اما ویژگی‌های بسیار جالب و ناشناخته‌ای در این فناوری وجود دارد.

در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با تمام جنبه‌های نئو آشنا کنیم. اگر پس از خواندن مقاله سوالی برایتان پیش آمد، می‌توانید در قسمت نظرات بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مونرو Monero چیست ؟
بازديد : 1273

 

 

مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و غیر قابل ردیابی است. ممکن است فکر کنید که بیت کوین یا اتریوم هم این ویژگی ها را دارد، اما تراکنش های این ارز ها قابل ردیابی هستند. مونرو یک ارز دیجیتال است که از یک رمزنگاری مختلف برای ویژگی های خاص استفاده می کند.

پروژه Kovri مونرو (به زودی) حتی آدرس آی پی شما را نیاز از دید شبکه مخفی می کند و هیچ کس و هیچ چیز قادر به رویت جزئیات تراکنش نخواهد بود.

مونرو یک جامعه مردمی است که بهترین و با استعداد ترین پژوهشگران و مهندسان آنرا بنا کرده اند. بیش از ۲۴۰ توسعه دهنده حرفه ای در ساخت پروژه مونرو همکاری کرده اند. آزمایشگاه تحقیقاتی مونرو، تیم توسعه دهنده اصلی و انجمن توسعه دهندگان دائما در حال گسترش مرز های امنیت و ارتقا این ارز دیجیتال هستند. بر خلاف باور برخی از کاربران مونرو یک شرکت نیست و هیچ مالک و یا هیئت مدیره ای ندارد. مونرو نوعی ارز مانند بیت کوین یا اتریوم است.

دش (Dash) چیست؟ همه چیز درمورد Dash
بازديد : 1291

 

ایوان دانفیلد (Evan Duffield) بنیانگذار ارز دیجیتال دش است. او نیز همانند بسیاری دیگر از پیشتازان بازار رمزارزها، در ابتدا به بیت کوین علاقمند شد و به بررسی آن پرداخت. دانفیلد در سال ۲۰۱۰ با بیت کوین آشنا شد و تحت تاثیر فناوری آن قرار گرفت. با این وجود پس از استفاده از بیت کوین متوجه چندین ایراد اساسی در آن شد.

دش (Dash)ارز دیجیتالی براساس کدهای پایه بیت کوین و لایت کوین می‌باشد که بهبودها و تغییرات مختلفی در آن تعبیه شده و آن را از زمان شروع به کار آن در سال ۲۰۱۴متفاوت کرده است. ایوان دافیلد، سازنده دش، آن را به منظور سه مسئله کلیدی که در شبکه بیت کوین مشاهده کرد ساخت: حریم خصوصی، نظارت و سرعت تراکنش. طی سه سال گذشته، دش به یکی از ارزهای دیجیتال برتر جهان تبدیل شده است که ارزش بازار آن با وجود بازار رقابتی در بین ده ارز دیجیتال برتر قرار دارد.

تتر (Tether) چیست؟
بازديد : 1236

 

تتر یک ارز دیجیتالی است بدین معنا که هر یک تتر توسط یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. بر اساس چنین ایده ای و از طریق توانایی عملیاتی ارزهای دیجیتالی ارزش دلار ثابت می‌ماند. در دنیای ارزهای دیجیتال مردم تتر را “سکه پایدار” نامیده اند.

این ارز دیجیتالی در سال ۲۰۱۵ به نام Realcoin راه اندازی و نامگذاری شد و امروزه با ارزش ۲ میلیارد دلار و با نام USDT، در گردش است. با توجه به گزارش  CoinMarketCap.com در ماه نوامبر سال گذشته، این ارز دیجیتالی با هک شدن ۳۱ میلیون دلاری ضربه شدیدی خورد.

فناوری بلاک چین چیست؟ | Blockchain
بازديد : 1357

 

بلاک چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست.

به طور کلی بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است.

کاردانو چیست؟ | what is cardano
بازديد : 1596

 

شبکه کاردانو،‌ با ارز دیجیتالش به نام Ada می تواند برای ارسال و دریافت وجوه دیجیتالی استفاده شود. این پول دیجیتال با امکان انتقال سریع و امنیت توسط رمزنگاری،‌ این روزها به شدت محبوب شده است.

لایت کوین (Litecoin) چیست ؟
بازديد : 1510

 

لایت کوین یک شبکه پرداخت متن باز مبتنی بر بلاک چین است. در این پروتکل می‌توان دارایی‌های دیجیتالی به نام لایت کوین یا به اختصار LTC را بدون هیچ واسطه و نهاد مرکزی و به صورت کاملا غیرمتمرکز در سراسر جهان منتقل کرد.

همانند بیت کوین، امنیت شبکه لایت کوین هم با رمزنگاری و فرایند اثبات کار (استخراج) تضمین شده است. تراکنش های لایت کوین تقریبا چهار برابر سریع تر از بیت کوین هستند.

استلار چیست ؟ | Stellar
بازديد : 1534

 

با وجود اینکه بیت‌کوین در بسیاری از اوقات، تیتر اخبار رسانه‌های جهان است اما سایر ارزهای دیجیتال نیز هستند که بازدهی بسیار خوبی نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده‌اند و توسعه‌دهندگان زیادی به این ارزها علاقه‌مند شده‌اند. ارز استلار (Stellar) یکی از این ارزهاست.

این ارز دیجیتال با افزایش قیمت قیمت خیلی خوبی که در سال 2017 داشت، بیش از 41900 درصد رشد کرد و در بین ارزهای با بازدهی بالا بود. البته در سال 2018 به دلیل روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، با افت همراه شد و در زمان نگارش این مطلب ارزش بازار این ارز حدود 3.1 میلیارد دلار و قیمت آن حدود 16 سنت است.

استلار یک فرصت جالب برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال اضافه کردن یک ارز دیجیتال به سبد سرمایه‌گذاری خود هستند. در ادامه این مطلب از بورسینس به جنبه‌های کسب و کاری این ارز می‌پردازیم.

کلاهبرداری پونزی Ponzi چیست؟
بازديد : 1386

 

طرح پونزی چیست ؟ 

طرح پونزی یک سرمایه گذاری فریبکارانه می باشد. در این ترفند سودهایی که به سرمایه گذاران برگردانده می شود، از بهره های متعارف به طرز غیر عادی بالاتر است. این طرح به جای آن که سودی که از فعالیت اقتصادی واقعی بدست آمده باشد، را به سرمایه گذاران پرداخت کند، از پول خودشان یا از پول دیگر سرمایه گذاران به آنها سود پرداخت می کندپایداری و همیشگی بودن سودهایی که این گونه طرح ها در تبلیغات خود اشاره می کنند، فقط در صورت وجود یک جریان زیاد و رو به افزایش پول که توسط سرمایه گذاران ایجادمی شود، می باشدسرنوشت تمام این گونه شرکت ها محکوم به شکست است، به این دلیل که میزان پول پرداختی شرکت از میزان پولی که به سمت شرکت می رود، بیشتر استاین گونه طرح ها به نام Richard Ponzi  نام گذاری شده است. او کسی است که اولین بار از این روش در اوایل 1920 استفاده کرد. او از ایتالیا در سال 1903 به آمریکا مهاجرت کرده بود. ریچارد پونزی خود این طرح را ابداع نکرده بود. چارلز دیکنز در اوایل 1857 در رمان Little Dorrit این گونه طرح ها را چند دهه قبل از متولد شدن پونزی توضیح داده بود. او در سرتاسر آمریکا مشهور شد و ثروت بسیاری را از پول سرمایه گذاران بدست آورد.

ریپل Ripple چیست؟ | فیلم آموزشی
بازديد : 1519

 

ریپل چیست؟

اگر در پاسخ بگوییم ریپل یک ارز رمزنگاری‌شده مثل بیت‌کوین است این پاسخ کمی گمراه‌کننده است؛ پس بهتر است ریپل را به‌صورت جزئی بررسی کنیم. ریپل هم مثل سایر ارزهای رمزنگاری‌شده با الهام از بیت‌کوین ساخته شده است اما نسبت به بیت‌کوین تفاوت‌های زیادی دارد که در ادامه این تفاوت‌ها و اهداف ریپل را مرور می‌کنیم.

اتریوم چیست؟ | چگونه اتریوم به دست آوریم ؟
بازديد : 1618

 

اتریوم  (Ethereum)،‌ دومین ارز دیجیتال پلتفرم بزرگ بازار با هدف هوشمند سازی فرایندها و فضایی برای اجرا برنامه های غیرمتمرکز و خودکار، رسما در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۵ به سرپرستی جوان ۲۳ ساله روسی، ویتالیک بوترین معرفی شد. در ساده ترین جمله، اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند. برای درک بهتر اتریوم ابتدا بهتر است کمی با بلاک چین و نحوه کار آن آشنا شوید.

 

همه چیز در مورد ایردراپ + چگونه ارز رایگان بدست بیاریم؟
بازديد : 1767


آیا تا به حال به افزایش غیرمنتظره‌ی موجودی کیف پول ارزیتان بدون اینکه بدانید سکه ها از کجا آمده اند دقت کرده اید؟
باید بگویم که این به احتمال قریب به یقین نتیجه یک ایردراپ است. بزن به افتخار پول رایگان!

همه چیز در مورد اتریوم
بازديد : 1382

 

اتریومEthereum  در حال حاضر بعد از Bitcoin ، بزرگ‌ترین ارز رمزپایه در جهان به شمار می رود. به واحد پول آن ، اتر (Ether) گفته می‌شود و مانند بیت کوین بر اساس بلاک چین سازماندهی شده است.
 
اتریوم (Ethereum) یک ارز رمز پایه غیرمتمرکز است و با دولت‌ها همکاری نمی‌کند.

بیتکوین چیست ؟
بازديد : 802

 

خیلی از دوستان اسم بیت کوین و شنیدن واین سوال و دارن بیت کوین چیه ؟ 

بیت کوین چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

بیت کوین (Bitcoin) یک ارز دیجیتال و مجازی در فضای اینترنت است که چند سالی است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
اما بیت کوین از کجا می‌آید؟ آيا قانونی است؟
از کجا می‌توان بیت کوین خرید؟ چگونه می‌توان آن را به فروش رساند؟
این ارز دیجیتال در کجا قابل مصرف است؟
چرا به دو ارز دیجیتال «بیت کوین» و «بیت کوین کش» تقسیم شده است؟
در ادامه به بررسی بیت کوین و برخی جزییات آن می‌پردازیم
.

کسب بیت کوین با سایت Star Bits
بازديد : 1421

   

سایت استار بیتز (Star Bits) یک سایت فاست ساده می باشد که شما در این سایت می توانید هر 5 دقیقه Claim داشته باشید. این سایت مدت زیادی است که فعالیت می کند و همواره از موجودی کافی برای پرداخت هایش برخوردار بوده است.

 

برای عضویت در سایت بر روی بنر بالا یا اینجا کلیک کنید.

واحدهای پولی بیت کوین
بازديد : 1111

 در این پست به بررسی واحدهای پولی بیت کوین میپردازیم.بیت کوین خود به واحد های کوچکتری بصورت زیر تقسیم می شود:

مقدار های کمتر از یک بیتکوین ساتوشی (SATOSHI)  میگویند . در واقع هر بیت کوین را به 100 میلیون واحد تقسیم  کنیم، به هر واحد یک ساتوشی میگویند. 


که نام آن از ساتوشی ناکاموتو سازنده بیت کوین گرفته شده است.

 

پول مجازی چیست؟
بازديد : 1087

 

پول مجازی به هر پولی گفته می شود که بتوان آن را از طریق اینترنت انتقال داد. پی پال، وبمانی، بیت کوین و … نمونه هایی از پول مجازی هستند.

 به عبارت دیگر بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال خود زیر مجموعه پول های مجازی است. پول های مجازی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تبدیل می شوند. پول های مجازی غیرمتمرکز اصطلاح ارزهای رمزپایه یا ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency) نامیده می شود. پول های مجازی متمرکز زیر نظر یک شرکت یا موسسه واسطه ای خاص فعالیت می کنند. مثلا پی پال یک پول مجازی متمرکز است.

آموزش سایت Febbit - کسب بیت کوین رایگان
بازديد : 1633

         

Febbit یکی دیگر از سایت های کسب بیت کوین به سبک بازی و مشابه قسمت Mining Game در سایت Cointply میباشد که شدیدا اعتیاد آور بوده و شما را برای کسب بیت کوین وادار به مراجعه به سایت میکند . استخراج بیت کوین بصورت ابری بوده و نیازی به سخت افزار قوی نیست .جهت عضویت روی بنر بالا کلیک کنید.

معرفی سایت Bitnyx - کسب بیت کوین رایگان
بازديد : 1650

    

سایت Bitnyx یکی دیگر از سایت های کسب بیت کوین میباشد که شما با یک عضویت ساده در آن میتوانید در هر 30 دقیقه ساتوشی دریافت نمایید.در یافتی در این سایت بصورت اتوماتیک به کیف پول شما واریز میگردد.جهت عضویت در سایت Bitnyx روی بنر بالا کلیک نمایید.

کسب درآمد میلیونی با کنتل
بازديد : 1409

    

فرصت بی نظیر کسب درآمد در شرکت بزرگ کنتل که بیش از 40 طرح درآمدی که فقط یکی از آنها طرح دریافت پیامکی است ارائه داده و با عضویت در این سایت و خواندن پیامک تبلیغاتی و دیگر طرح های درآمد زایی میتوانید به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.برای عضویت روی بنر بالا کلیک کنید.

کسب درآمد میلیونی با سامانه 7030
بازديد : 1429

    

7030 یکی از معروفترین برنامه ها در زمینه کسب درآمد میباشد .فلسفه انتخاب نام 7030 برای این اپلیکیشن از شعار 70 درصد برای مشتری و 30 درصد برای اپلیکیشن، گرفته شده است. در حقیقت در هر بار که شما موفق به فروش شارژ با استفاده از این اپلیکیشن شوید، 70 درصد از سود فروش به شما تعلق گرفته و 30 درصد باقی مانده نیز به حساب اپلیکیشن واریز می شود. این موضوع در برابر اپلیکیشن هایی که برای خرید شارژ طراحی شده اند و 100 درصد سود فروش را خود بر می دارند، می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. شما میتوانید از طریق کلیک روی بنر بالا مستقیما در سایت ثبت نام کنید.

 

با توجه به سیستم عامل گوشیتون برنامه را دانلود کنید.

 

بهترین سایت تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر
بازديد : 1497

    

در این پست قصد داریم یکی از پرطرفدارترین سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده و در کمترین زمان و با کارمزد پایین،ارزهای دیجیتالی خود را در صورت نیاز به یکدیگر تبدیل کنید.

استخراج خودکار ارزهای دیجیتال با Cryptomininggame
بازديد : 1935

      

برای اولین بار در ایران با آموزش اختصاصی سایت کریپتو ماینینگ گیم در خدمت شما هستم من با نگاه اول عاشقش شدم خیلی معتبر است و پرداخت سریع، مقدار زیاد ارز دیجیتال که به کسب درآمد شما کمک میکند به سادگی می توانید برداشت کنید و از تعداد زیادی ارز پشتیبانی میکند و قابل تبدیل به یک دیگر است انواع مختلف ارز الکترونیکی مثل بیت کوین و دوج کوین و لایت کوین و ...

معرفی سایت Free-Litecoin | کسب لایت کوین رایگان
بازديد : 2598

      

در این پست شما با سایت چهارم فری بیتکوین یعنی فری لایت کوین آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر و قدیمی میتوانید هر ساعت ارز لایت کوین را جمع آوری کنید.حوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

ادامه ي مطلب ...
نويسنده :
تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398 ساعت : 18:45

معرفی سایت Free-Bcash | کسب بیتکوین کش رایگان
بازديد : 1795

      

در این پست شما با سایت سوم فری بیتکوین یعنی فری بیت کوین کش آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر و قدیمی میتوانید هر ساعت ارز بیت کوین کش را جمع آوری کنید.نحوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

معرفی سایت معتبر Free-Dogecoin و کسب دوج کوین رایگان
بازديد : 1646

     

در این پست شما با سایت Free-Dogecoin آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر میتوانید هر ساعت ارز دوج کوین را جمع آوری کنید.نحوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

معرفی سایت معتبر Free Doge و کسب دوج کوین رایگان
بازديد : 1763

     

در این پست شما با سایت دوم فری بیتکوین یعنی فری دوج کوین آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر و قدیمی میتوانید هر ساعت ارز دوج کوین را جمع آوری کنید.نحوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

معرفی سایت معتبر Freebitcoin و کسب بیت کوین رایگان (نیاز به فیلترشکن)
بازديد : 1743

 

     

در این پست با سایت معتبر و قدیمی فری بیتکوین آشنا میشوید که چندین سال فعالیت دارد و در تمام این مدت پرداختی منظمی داشته و میتوانید با خیالی آسوده در این سایت فعالیت کنید و بیتکوین رایگان جمع آوری کنید و علاوه بر این در قرعه کشی هفتگی سایت نیز به صورت اتومات شرکت داده میشوید.

سایت freenem - کسب نم رایگان (XEM)
بازديد : 1808

     

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری Nem برنده شوید و وقتی به یک Nem رسید آن را برداشت کنید.ارز Nem یکی از ارزهای آینده دار میباشد.برای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

سایت freecardano - کسب کاردانو رایگان (ADA)
بازديد : 3633

     

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری کاردانو برنده شوید و وقتی به یک کاردانو رسید آن را برداشت کنید.ارز کاردانو یکی از ارزهای آینده دار میباشدبرای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

معرفی سایت FreeBitcoin | کسب بیتکوین رایگان
بازديد : 1873

       

یکی دیگر از سایت های جدید در حوزه بدست آوردن بیت کوین سایت freebitcoin می باشد.در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری بیت کوین برنده شوید و وقتی به حداقل برداشت رسید آن را برداشت کنید.برای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

 لینک ثبت نام

سایت coinfaucet کسب ریپل رایگان (XRP)
بازديد : 2806

       

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری رپیل برنده شوید و وقتی به یک ریپل رسید آن را برداشت کنیدبرای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

لینک ثبت نام

 

کسب بیتکوین رایگان با سایت BigBTC
بازديد : 1882

       

در این پست سایت کسب بیتکوین رایگانی را به شما معرفی میکنیم که هر 5 دقیقه میتوانید بدون دردسر فقط با فشردن دکمه claim ساتوشی دریافت کنید.نیازی به عضویت در سایت هم نیست و فقط کافیست ادرس بیتکوینی که در فاست هاب لینک کردید رو در کادر وارد و لاگین کنید.برای عضویت روی لینک یا بنر زیر کلیک کنید.

 

لینک ثبت نام

 

 

مجموعه سایتهای speedup - متصل و واریز به فاست هاب
بازديد : 2017

       

در این پست شما با مجموعه سایتهای speed آشنا میشوید که میتوانید 5 ارز بیتکوین - بیت کوین کش - لایت کوین - دوج کوین و اتریوم جمع آوری کنید. کافیست داخل سایت بروید و آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و پسورد خودتون را انتخاب کنید.سپس آدرس کیف پول ارزها را در قسمت account  و سپس قسمت  Wallet Setting وارد کنید و سیو کنید.

برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید. و سپس بدون وقفه با هربار claim کردن توکن دریافت میکنید که توکن ها براساس ساتوشی تنظیم شده اند.شما برای برداشت می توانید توکن ها را به هر ارزی که می خواهید برای شما واریز شود درخواست بدهید.

برای عضویت اینجا کلیک کنید
 

مجموعه سایتهای faucet - واریزی به فاست هاب
بازديد : 1820

 

     

در این پست شما با ثبت نام ساده در این 11 سایت که همگی متعلق به یک سایت میباشند میتوانید 11 ارز لایت کوین -دش کوین-اتریوم و دوج کوین و ... را رایگان جمع آوری کنید.

تمامی سایتها نیز به فاست هاب واریز میکنند که بعد از درخواست در کمترین زمان ممکن واریزی صورت میگیرد.برای عضویت در 11 سایت بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

وضعیت : در حال پرداخت

کسب بیتکوین رایگان با سایت bittube - متصل به فاست هاب
بازديد : 1846

       

در این سایت با مشاهده آگهی ها و همچنین مشاهده ویدیو های پیشنهادی از یوتیوب بیتکوین رایگان بدست بیاورید. نرخ آگهی ها و مدت زمان آگهی نیز در سایت درج شده. یکی از ویژگی های خوب این سایت نبود تبلیغات آزاردهنده و صفحات مزاحمی میباشد. هم اکنون نیز برداشتها آنی به فاست هاب واریز میشود.

کسب بیتکوین رایگان با سایت bitcoinsfor - متصل به فاست هاب
بازديد : 1914

       

در این پست سایت جدیدی را میخواهیم معرفی کنیم که تا الان مشکل عدم پرداختی نداشته و با یک ثبت نام ساده در این سایت میتوانید هر 5 دقیقه با فشرن دکمه claim مقدار 10 ساتوشی بگیرید و همچنین از قسمتهای دیگر سایت همانند ویدئو و آفرها نیز میتوانید درآمد داشته باشید.

معرفی سایت ADBTC و کسب بیتکوین رایگان با مشاهده تبلیغات
بازديد : 2150

       

سایت  ADBTC سایتی بسیار کامل و قابل اطمینان می باشد که با کلیک روی تبلیغات و مشاهده تبلیغ برای 10 تا 60 ثانیه تا 60 ساتوشی به شما میدهد.در حال حاضر این سایت نسبت به دیگر سایت های کلیکی بیشترین مقدار ساتوشی را برای مشاهده هر تبلیغ پرداخت میکند،در این سایت دوست داشتنی شما به راحتی میتوانید نزدیک به 1000 ساتوشی یا بیشتر در روز دریافت کنید.

معرفی سایت Cointiply و کسب بیتکوین رایگان
بازديد : 2275

         

سایت Cointiply یک سایت کسب بیتکوین رایگان میباشد که با روشهای مختلفی میتوانید به صورت کاملا رایگان بیتکوین جمع آوری و به کیف پول خود منتقل کنید. این سایت در ازای کارهایی که انجام میدهید به شما کوین(Coin) میدهد که امتیاز مخصوص خود سایت می باشد که حدودا هر کوین 1.25 ساتوشی میباشد.این سایت موجودی شما در این سایت را به سه واحد کوین (امتیاز خود سایت)، دلاری و بیتکوین در بالای صفحه به شما نشان میدهد.